qubism.blogg.se

En liten blogg om mitt liv, tankar, äventyr och politik

Amsterdam

Tjena ville bara skriva en sista uppdatering innan man ska åka till Amsterdam, det är inte dags än men man håller sig vaken nu fram till kl 15-16 och då blir det att sova för att sedan runt 2-3 på natten åka mot flygplatsen. Börjar bli riktigt seg i huvudet just nu vilket är riktigt bra för då vet jag att snart blir jag övertrött och då kommer jag klara mig gott och väl till 15 då man ska sova, fram tills dess blir det nog mest att spela och se på serier samt troligen dra över till Jimmy och Jessi senare så man vaknar till lite men det får man se beroende på HUR trött man blir.
Vad man ska göra har man redan skirivt ett par ggr men för dom som missat så tar jag det kort, Jessi och Jimmy ska på konsert(One OK rock), vaxmussiumet, hamnen sedan blir det mest softa och måste visa red light för dom som inte varit där.
 
Nae nu blir det se vidare på serier och klicka runt lite på nätet tills folket börjar vakna till igen då en del lagt sig någon timme så dom orkar vara vakna till 15-16. Ni alla får ha det så grymt bra och kommer så klart efter den 2 skriva om både resan samt halloween festen man ska dra till på den 1:e ^^ Massor med kramar <3
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: