qubism.blogg.se

En liten blogg om mitt liv, tankar, äventyr och politik

Stor uppdatering

Hejsan, vet att man inte skrivit här på länge men verkligen inte haft någon ork alls och dom som har mig på fb vet varför med men då man är påväg åt rätt håll tänkte jag ta upp kanske blogg skrivandet lite.
Resan till Amserdam gick riktigt nice, enda som hända direkt var att första natten gick vi vilse och fick ta taxi då det vart för mycket smoke xD Annars som sagt gick det riktigt bra, flygandet var kul även fasten det var sjukt jobbigt första gången, var på vaxmusiumet vilket var asgrymt att se.
Utöver Amserdam så har jag börjat på antidepp/antiångest samt går till kurator nu 1 gång i månaden för att komma till bukt med allt skit som är i mitt huvud och spökar, har fått lite bättre sömn samt ätit lite bättre senaste veckorna iaf vilket är bra. Allt är riktigt skönt att känna man KANSKE är påväg åt rätt håll och visst tankarna om att ta mitt liv samt skada mig finns alltid där men dock inte lika mycket eller lika hårt just nu iaf, får hoppas det håller sig så längre fram med.
Hmm vad mera i livet har ändrats.... Jo man har börjat bli mer hårdare mot folk som får mig att må skit så få mig att må skit och ni försvinner direkt från mitt liv, ni kan alltid komma tillbaka så länge vi båda kan diskutera fram för at få oss båda att må bättre av kontakt.
Ska även in till stan i slutet av månaden och planera in om att troligen börja på ett RESA projekt om folk med samma problem som mig. Ska bli riktigt intressant att få börja där så man kanske kan hitta sig ut i livet igen.
 
Tror det är dom stora förändringarna som har hänt i livet annars är det inte så mycket mera, fortfarande singel men det har sina anledningar med, 1 valt mig att hålla mig undan det just nu då man mår som man gör. 2 Valen på tjejer man har fallit för har varit extremt fel, ingen har direkt varit bra för mig tyvärr. 3 Svårt att hitta en normalt funtad tjej som vill mera än vän med mig. Men ja kärleken den kommer när den gör, när hon är redo för mig så hittar hon mig :)
Nae nu ska jag göra ordning mig för ska in till stan senare för att möta upp Emelie, säga ett ordentlighet hej då hon varit i väg jätte länge. Man ska bli bjuden på mat samt träffa hennes mor och hennes man ^^
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: