qubism.blogg.se

En liten blogg om mitt liv, tankar, äventyr och politik

Min mors bortgång

Hejsan, har inte skrivit här på ett tag då i torsdags så gick min mamma bort, naturlig orsak som vi vet just nu och vi får veta mera nästa vecka så uppdaterar mera då. Mår just idag sjukt skit men det har då det vart mycket gott igår hos morbror, vart bjuden på taco och efterrätt med härligt folk, sedan vart det lite skit när man kom hem tyvärr. Psyket känns sjukt tungt just nu men varit en hel del flängande överallt, mesta jag varit ute på säkert 1 år dom senaste dagarna. Vendela skulle kommit idag så skulle vi tända ljus för mamma och prata om henne men just nu känns det inte som jag klarar av det men det kommer en vecka med om det är så.
Idag blir det nog bara att allmänt ta det lungt, blir nog lite spel och serier samt blir säkert en liten fläng upp till Bettan.
 
Nae nu blir det göra en tallrik med fil och flingor. Vill tacka alla för stödet, det värmer sjukt mycket ska ni veta och även folk man inte ens känner eller ens har någon kontakt med idag har skrivit och beklagat. Vill även skänka en extra tanke till min syster Veronica som är på sjukhuset just nu då hon fått en sjukdom så hon ska ligga där ett par dagar, fan krya på dig!! ^^
Taggar: Bortgång;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Veronica
skriven :

Tack älskade bror för din omtanke! Älskar dig massor <3

Svar: Varsegod syster :) älskar dig med <3
Rickard Karlsson