qubism.blogg.se

En liten blogg om mitt liv, tankar, äventyr och politik

En del dagar är bättre än dom andra

Min moster har varit på sjukhuset ett par veckor av olika problem och kom hem igår så gick upp för att säga hej samt se hur det är med henne och allt. Idag så gick man upp vid 9 för att hjälpa syster bära lite saker hon hade köpt och behövde hjälp med och som hjälp fick man lite bullar samt ska få ta över hennes killes iphone om ett par dagar då min är påväg att paja tyvärr sedan bror fick ett par olika byxor. När man kom hem så gick man och sov ett par timmar då man inte sov direkt mycket i natt, sen runt 17 så gick vi upp till moster för att äta liten familje middag vilket var riktigt skönt att göra och något vi ska göra oftare, då kanske man själv med kan göra någon riktigt god middag :D
Just nu så sitter man och ser lite cops efter ha sett nya man of steel, den var inte exakt så som jag hade tänkt mig men helt klart godkänd och värd att se. Efter detta blir det väl se någon annan film för har en del jag vill se som jag fått hem men får se vad som händer ^^
 
Massor med kramar till er alla <3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Liam
skriven :

Grym är du!

Svar: Det är du med! ^^
Rickard Karlsson