qubism.blogg.se

En liten blogg om mitt liv, tankar, äventyr och politik

Vara hos Stadiumlagret

Hejsa alla fjärtar som läser det skit jag skriver.
Var idag på ett möte hos arbetsfabriken och vi gick igenom lite allmänt hur mitt jobb/pluggliv har sett ut sedan start. Vi kom fram till att man ka börja med att få komma till Stadiumlagret nu på fredag kl 1130 så man får se hur stället är samt träffa lite av dom handläggare man kan få ha kontakt med. Är både glad men även riktigt nervös och orolig över allt men tror med tiden så blir det nog bra. Veckan i sig kommer nog bli rätt lugn, ska handla in en hel del när man får pengar annars blir det bara det vanliga i livet man gör. 
Vill tacka alla som har gett mig stöd under denna tid och glad för den stöd man kommer få i framtiden med sedan så vet dom som ställer upp på mig kommer jag ställa upp lika mycket tillbaka ^^ Även fasten denna tid har varit grymt jobbigt så på ett sätt är jag glad det hände med för man har ju märkt vilka som är en riktiga kompisar, är ju med ett leende med läpparna som man kastat bort folk då dom vart sura/förbannade när man mådde som sämst och inte hade ork att hjälpa dom eller dom vänner man trodde stod nära till en som gav en fingret då dom tydligen kan inse att mitt illamående låg tillbaka MÅÅÅNGA år tillbaka och inte kunde acceptera varför man kanske inte funnits lika mycket för dom. Tänker inte närmna några namn då dom vet själva vilka dom är, om dom nu skulle läsa detta vilket jag inte tror xD
 
Iaf så ta hand om dom ni bryr er om, visa mera kärlek till folk än hatet som är där ute! Kram till er, nu ska jag se serier och kanske sova lite då man sov runt 2 timmar i natt xD
Taggar: Arbetsfabriken, Arbetsförmedlingen, Stadium;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: