qubism.blogg.se

En liten blogg om mitt liv, tankar, äventyr och politik

På väg uppåt kanske?

Hej till er som tar er tid att läsa min konstiga lilla blogg, senaste tiden har jag varit mest med polare för att hålla sig sysselsatt så mycket som möjligt. Har varit på 1 möte hos arbetsförmedlingen sedan sist och då gällde det prijektt "RESA" som man skrivit om, denna gång så var man hos arbetsfabriken och fick möte 2 personer som troligen blir mina handläggare och måste säga det kändes riktigt bra, inte då bara att man ska få något att göra snart utan då även så kändes det tryggt och dom verkade veta vad dom snackar om.
Mera än så tyvärr har inte hänt, ska väl säga att man känner sig lite bättre just nu iaf förutom att igår fick man värsta yrselfallet. Försöker även skapa mera kontakter genom att skriva med folk på dejting sidan Badoo, har väl inte gått super bra direkt men har nyss börjat med så lite tidigt att säga det är skit. Verkar ju iaf finnas lite bra folk där som tur är så är väl bara hålla tummarna att man får mera kontakt med dom. Även fasten man känner att livet är som bilden jag lägger till här nedanför så känns det iaf som att det kan vara på väg uppåt.
  
Nu ska jag lyssna på lite musik, sen får man se vad helgen har att erbjuda, tyvärr dock blir det inget åka till stan förren efter den 27:e för man får pengar då igen. Ni får ha det så bra och kram till er alla <3
 
Taggar: Arbetsfabriken, Arbetsförmedlingen, Badoo;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: