qubism.blogg.se

En liten blogg om mitt liv, tankar, äventyr och politik

Puha!

Fasen haft grymt svårt att sova i flera dagar men använde fläkten idag för att det inte skulle bli för vamrt och sov helt underbart efter det så blir att varje dag ha fläkten mot sig xD
Fick lite extra energi idag så vart först att dammsuga och sedan efter det tog man ett game i lol vilket gick lite halvt bra för mig då jag körde jungle, vilket jag typ aldrig gör, men det gick rätt bra ändå även fasten man gjorde en del klantiga saker. Vann med vilket var rätt nice ^^. Efter gamet så plockade jag ordning i köket då vi haft bordet som en del avlasning så var bära ner det mesta till soprummet då det var tomma kartonger och likande. Nu har man nyss kommit ur duschen så blir att slappa lite sedan fortsätta med att köra ranked och klättra lite, då jag tappade lusten så gick jag ner en division och måste upp en inom ett par veckor då säsongen tar slut i slutet av denna månad och då vill jag gärna få warden om man är i silver men det ska inte vara några större problem att komma dit upp direkt ^^
 
Nae nu får alla ha det bra och massor med kramar till er alla<3 Avslutar detta med ett par nya bilder jag tog nyss på mig :P Jag vet ni hellre hade velat se en sexig model men ni får nöja er med bild på mig ;P
Lite smått galen bild jag vet men kunde inte låta bli xD
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: