qubism.blogg.se

En liten blogg om mitt liv, tankar, äventyr och politik

Stadium lagret

Har denna vecka haft det sjukt jobbigt då man inte sovit jätte bra, man har sovit timmarna man ska men dom har vaken varit bra sömn eller bra tider man sovit. Sitter just nu uppe och försöker sova så man inte är helt död i morgon men troligen blir det väldigt lite sömn denna natt så bara hålla tummarna att nästa natt blir bättre.
I fredags så var jag på stadium lagret för att se hur stället ser ut och få lite info om vad för slags arbete man kan få göra där, var sjukt intressant då det var väldigt mycket olika saker. Sade ja här under helgen så är bara att vänta in nu att dom på arbetsfabriken ska snacka med dom på stadium lagret för att bekräfta att man vill börja där, kommer troligen här under veckan att få veta när exakt man börjar där. Kommer iaf börja med 2 dagar i veckan och 5 timmar per dag sedan ökar man om det går bra under passen.
Är sjukt spänd över detta och tänker nästan konstant på det men även fasten man är orolig och nervös inför allt så är jag väldigt säker på att det går bra då att jobba i sig har aldrig varit ett problem och man är aldrig rädd för att ta i. Enda är ju just hur man kommer reager att vara bland MASSOR med nya människor och nytt ställe, blir säkert att man sover 24 timmar efter första passet eller något xD
 
Nae nu ska jag se vidare på Simpsons och se om man kanske kan somna igen. Ta hand om er och dom ni älskar!
Taggar: Arbetsfabriken, Arbetsförmedlingen, Stadium;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: