qubism.blogg.se

En liten blogg om mitt liv, tankar, äventyr och politik

Ny blogg, igen!

Hejsan jag heter Rickard Karlsson och bor en bit utanför Norrköping med min katt Smilla.
Jag har haft flera olika bloggar men den senaste var den största, tog bort den av att jag tappade lusten att skriva av olika anledningar som jag inte kommer skriva här men varför jag gjorde denna blogg är mest för mig själv, att skriva av mig mina tankar och det som händer så den som vill skriva hat mot mig skriv gärna på fb eller skype i stället så man kan ha en bra konversation.
 
Nu har jag skrivit om det ultra tråkiga så ska väl skriva lite om mig själv.
Jag har utbildningen barnskötare men har tappat nyfikenheten med det jobbet efter psyket gick ner(kommer skriva mera om det senare) så jag tappade allt med det sociala. Nu så försöker jag få jobb inom det mesta, så ja jag är arbetslös men jobbade som teknisk supporter för bredbandsbolaget under ett tag.
Mitt psyke just nu är rätt bra mot vad det var för ett tag sen då jag hade flera olika "diagnoser" eller vad fan man ska säga, jag var självmordsbenägen, självdestruktiv(skärde mina armar och ben och varit fri från det nu i 3-5 månader) och socialfobi. Det värsta sakerna har släppt men får i bland lite socialfobi(mår illa om det blir för mycket men släpper rätt snabbt) samt lite självmordstankar dock är dom rätt små, är mera tankar bara om hur man kan göra det.
 
Just nu står mitt liv rätt stilla men det är eget val med på alla fronter. Är singel men har känslor för en, dock känns det inte som att det kommer gånågonstans mera än där det är nu men bara hålla tummarna att det går framåt med tiden.
Arbetslös som sagt men det är med av eget val(smått iaf) dock något jag ska försöka fixa snart.
Vet inte vad mera man ska skriva just nu men det kommer i framtiden det med ^^ Drar med en riktigt het bild på mig med :D
 
Kram och pussar till alla ni fina personer som tar er tid att läsa <3 ^^
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: