qubism.blogg.se

En liten blogg om mitt liv, tankar, äventyr och politik

Riktigt grym helg!

Tjena alla fisar! Helgen har varit grymt skön då i fredags åkte man till stanoch vart upphämtad av min låtsas syster så åkte vi till först navestad för att hämta en polare till hennes barn och sedan åkte vi till söderköping(där dom bor). Väl där så packade dom ner och snackade en hel del skit med Vendela(låtsas syster), sedan när dom var klara så åkte vi ut på landet där jag lagade maten(pomme, kotlett, revben och något annat kött) medans barnen red med hästarna lite. Senare den kvällen så satt vi mest och snackade, gick och la oss runt 22-23.
Vaknade upp runt 11 och då hade även pappa kommit dit så umgicks med honom hela dagen, vart att läsa lite bok med. Åkte även och hämtade lite kräfter som bonden hade fångat, visst vart bara 4 men han hade en bunke sedan tidigare han hade fångat.
Jag vart grillmästare samt grillspettgörare och ja vart grymt gott all mat förutom kräftorna för det äter jag inte.
Senare på kvällen så gick vi bort till en stuga dom hade liten bit in i skogen där om dansade och tjoade, en annan kunde inte vara där inne då dom hade eldat så man höll på att få andnöd.
Jag och pappa fick skjuts in till Norrköping igen så sov jag hos en polare då jag inte hade lust att vänta 2 timmar i stan. Dagen efter så åt vi frukost och sedan gick ner till stan där man handlade lite små skit. Vi gick upp till hennes mamma där vi fikade och hon hjälpte med hennes mobil lite.
När man kom hem så vart det ett skönt bad sedan vart det att läsa allt man hade missat i nyheter och på alla sidor man är med xD nyheter tog det mig drygt 6 timmar innan jag var i kapp, bloggarna typ 2 min och fb fuck that typ bara skit ändå.
 
En polare kommer hit snart och då blir det snacka skit med honom ett tag. Ni får ha det bra och ta hand om er alla. Låt ingen trycka ner dig på något sätt för om den gör så har den inget i era liv att göra <3 Kram o puss till alla fina läsare :D
Hade lite tråkigt i badet xD
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: