qubism.blogg.se

En liten blogg om mitt liv, tankar, äventyr och politik

Världsmästerskap i lol!

Hejhej bloggen!! XD Alltid velat skriva exakt så för får alltid upp i skallen som fjortis tjejerna säger "Hejhej bloggen!" men iaf så senaste tiden har inte hänt så jätte mycket direkt mera än man kollat på världsmästerskapen i league of legends. Det har gått grymt bra för europa och i kväll så börjar kvartsfinalerna och fortsätter lite sprida dagar fram till den 5/10 för då är finalen.
Mera än så har inte här tyvärr så därför man inte skrivit något direkt.
 
Något jag kom på nu är att se filmer där folk skadar sig själva genom att skära sig eller slå sig är fasen inte trevligt att tänka för oavsett hur bra jag mår just nu så tanken att göra det själv igen sitter fast och när man ser det på film så kommer direkt tanken att göra det, koppla bort den smärta som finns där inuti hela tiden. Visst jag skulle inte göra det nu då jag är stark nog för att klara mig utan det. Längtar dock till dagen man kan se sådana filmer utan att få upp den tanken men det kommer väl med tiden det med.
 
Nu blir det iaf att se vidare på filmen för fått skriva det jag vill. Dagarna framåt så blir det GTA V då bror får det idag(måndag) samt så blir det spela en del lol då jag behöver komma upp till silver tier så man får det runt min profil samt en speciel ward. Det är inte direkt svårt att komma upp dit och därför det är så kul att höra alla som är fast i brons 1-5 och klagar på att dom inte kommer upp pågrund av alla feeders och tards. Jag vet inte hur många games jag hade sådana men kom jag upp? Ja fan och jag kör supp så kan inte direkt carry:a ett lag mot dom som alltid kör typ top, jungle, mid eller ADC. Sitter man fast i brons så ska man vara där med och ingen annan stans.
 
Massor med kram till er som läser iaf <3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: